به سایت نرم افزاری کافه فایل خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت خرید خود انتخاب نمودید سپاس گزاریم. توجه: سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد .

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

شما در اینترنت دنبال چه محصولاتی هستید بیشتر ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 21
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 267908

معرفی سایت های فروش فالوور اینستاگرام


سلام دوستان امروز داشتم یک مطلبی رو در این اینترنت در مورد خرید فالوور اینستاگرام مطالعه می کردم ممنون میشم که شما هم اگر قصد افزایش فالوور صفحه اینستاگرام خود را دارید این مطلب رو حتما مطالعه کنین، چند وقت پیش بود که از یکی از سایت های افزایش فالوور فالوور خریدم متاسفانه با بدترین کیفیت متاسفانه خدمات ارائه دادن، اگر قصد افزایش دنبال کنندگان پیج خود را دارید حتما این مطلب را مشاهده کنید. 

اگر هم قصد دارید رایگان فالوور های خودتان را افزایش دهید می توانید کار هایی مثل استفاده از هشتگ های اینستاگرام ، دادن نظرات در پست های پرطرفدار در اینستاگرام و روش های دیگر که خودتان باید خلاقیت داشته باشید. 

سایت های خرید فالوور اینستاگرام به سایت هایی گفته می شود که به ارائه خدمات اینستاگرام مشغول هستند خدماتی مثل : خرید فالوور، افزایش لایک اینستاگرام و … مشغول هستند ، ما در این مطلب قصد معرفی برترین سایت های خرید فالوور اینستاگرام را داریم .

در این مطلب ما قصد معرفی سایت هایی رو داریم که تجربه خرید فالوور اینستاگرام را از آنها داریم و تجربه هایی دیگر مثل آسان بودن مراحل خرید، میزان خلاقیت آنها، میزان کیفیت خدمات، قیمت مقرون به صرفه، رضایت مشتریان و چند پاراماتر دیگر که مربوط به سایت های خرید فالوور اینستاگرام هستند را در این مطلب مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم.

شایان ذکر است که فروشگاه هایی که بر اساس معیار های مطرح شده رتبه بندی شده اند سعی می شود که در هر فروشگاه معایب و مزایا استفاده از خدمات آنها مطرح شوند تا بتوان به نحوه مقایسه و کیفیت هر فروشگاه نگرش و دید گسترده تر داشته باشیم، در ادامه وب سایت های خرید فالوور اینستاگرام را برای شما معرفی می کنیم .

 

1- دیجی فالوور :

 

خرید فالوور اینستاگرام
برزگترین مرجع خرید فالوور اینستاگرام از دید کسانی که علاقه به خرید فالوور اینستاگرام دارند وب سایت دیجی فالوور است که تقریبا در همه مواردی که در بالا ذکر کردیم رتبه قابل ملاحظه ای دارد، دیجی فالوور تقریبا 5 سال است در زمینه فالوور اینستاگرام فعالیت دارد در سال های اولیه سپس در زمینه لایک اینستاگرام و تمام خدمات دیگر اینستاگرام و خدماتی مانند خرید ممبر تلگرام نیز فعالیت خود را شروع کرد .

به تازگی دیجی فالوور هم مانند وب سایت های بزرگ دنیا که در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام فعالیت دارند، تخفیفات گسترده ای را به مشتریان خود داده است .

بطور مثال کافی است شما دوبار اقدام به خرید فالوور اینستاگرام کنید از سایت دیجی فالوور ، شما دیگر تبدیل خواهید شد به دغدغه مدیریت این سایت آنها ماه بعد به شما کد تخفیف ارسال خواهند کرد به نوعی همیشه سعی در راضی نگه داشتن مشتریان خود دارند .

از جمله مزیت های خوب این سایت می توان به راضی نگه داشتن مشتریان اشاره کرد و همچنین کیفیت و قیمت های مناسبی که ارائه می دهند .

در چند ماه گذشته دیجی فالوور اقدام به اضافه کردن پنل برای مشتریان وفادار خود کرد نکته جالب این بود که در پنل جدید قیمت مجدد ارزانتر شده بودند، تاکنون هیچ سایتی که در زمینه ارائه خدمت خرید فالوور اینستاگرام فعالیت داشت جز سایت دیجی فالوور تخفیف های اساسی به مشتریان سابق و یا وفادار خود نداده بود .
آدرس پنل جهت مشاهده : panel.digi-follower.com

دیجی فالوور از ابتدای تولد خود همیشه سعی در ارائه خدمات با کیفیت و اررزانتر از بقیه داشت یا به قولی سیاست آنها سود کمتر، مشتری بیشتر بوده است.

به جرات می توان گفت دیجی فالوور که در زمینه خدمات فالوور اینستاگرام و خرید آن چند سالی است که مشغول به فعالیت است واقعا بی رقیب بوده و سهم بزرگی از بازار خرید فالوور ایتستاگرام را برای خود کرده است.

اما با این وجود افراد دیگری نیز بودند زمانی که متوجه حجم فروش و مشتریان سایت دیجی فالوور شدند به این فکر افتادند که آنها نیز تبدیل به شرکت های ارائه خدمات فروش فالوور اینستاگرام و دیگر خدمات این شبکه اجتماعی شوند، به همین منظور دیجی فالوور در پنل مشتریان خود بخشی برای همکاران قرار داده است که با قیمت همکاری فالوور ارائه می دهد.

دیجی فالوور هنوز هم در صدر جدول سایت های ارائه دهتده خدمات فالوور اینستاگرام و افزایش فالوور اینستاگرام هست طبق نظرسنجی ها و معیار هایی که در بالا برای شما گفتیم .

مزایای سایت دیجی فالوور :

  • سرعت بسیار بالا سایت در لود شدن
  • سرعت بالا تکمیل سفارش شما در زمان خرید فالوور ایستاگرام و دیگر خدمات
  • تجربه خرید بسیار عالی
  • تخفیف های شگفت انگیز ماهانه
  • اس ام اس مارکتینگ گسترده
  • راه اندازی بخش تخفیف های ماهانه
  • معرفی دقیق خدمات خرید فالوور اینستاگرام
  • ثبت سفارش سریع محصول
  • پشتیبانی سریع 24 ساعته در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو شما خواهند بود
  • پادکست های توضیحات محصول کاملا اختصاصی
  • فالوور های ایرانی واقعی به همراه لایک های واقعی
  • سریعترین فروشگاه در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام
  • پیگیری رضایت کاربران در صورت نارضایتی در صورت درخواست کاربر برگشت وجه یا سفارش رایگان مجدد
  • لایسنس اروپایی که نسخه خارجی این سایت برای مشتریان اروپایی نیز فعالیت دارد

منظور از لایسنس اروپایی یعنی این سایت بخاطر خوش حسابی و صادق بودن با مشتریان خود در زمینه خرید فالوور اینستاگرام توانسته اجازه فروش از نهاد های بین المللی را دریافت و سایت آنها نسخه خارجی دارد .

معایب سایت دیجی فالوور :

  • ظاهر به نسبت قدیمی سایت ( البته این مورد عیب نیست بیشتر توان رو در زمینه رضایت کاربر گرفتن و قیافه سایت وقت نگذاشتند
  • پشتیبانی به قدری پیگیر هست که اگر ساعت 3 شب خرید ناموفق داشته باشید تماس میگیرن و مشکل رو میپرسن از شما !
  • سفارشات خرید فالوور بالای 50 کا نیاز به اهراز هویت خواهید داشت

لینک سایت :

 

2- ممبر تلگرام :

افزایش فالوور اینستاگرام

سایت ممبر تلگرام یک سال و اندی هست که در زمینه خدمات اینستاگرام ظاهر شده است و اوایل به نظر رقیب جدی برای سایت دیجی فالوور شده بود سایت ممبر تلگرام به قدری فعالیت خود را شبیه به سایت دیجی فالوور شروع کرده بود که همه این فکر را کرده بودند که سایت ممبر تلگرام کپی سایت دیجی فالوور هستش و شاید برای مدیران همین سایت دیجی فالوور هست که ما طی تحقیقاتی که داشتیم متوجه شدیم که این دو سایت هیچ ارتباطی با هم نداشته اند و این سایت بیشتر خود را شبیه به سایت دیجی فالوور که مرجع خرید فالوور اینستاگرام هست درست کرده بود تا مشتریان این سایت را به سمت سایت خود روانه کند که به نظر این ایده از اول شکست خورده بود.

ممبر تلگرام در ابتدا قیمت هایی پایین تر از بقیه سایت ها ارائه می داد که پس از مدتی که مشتری های خود را جمع کرد به طور ناگهانی قیمت های خود را تغییر داد . اگر قصد خرید فالوور اینستاگرام را دارید سعی کنید از سایت ممبر تلگرام پس از مقداری تحقیق فالوور تهیه کنید طبق گزارشاتی که مردم به ما داده اند که این سایت فالوور هایی با کیفیت پایینتر می زند.

مزایای سایت ممبر تلگرام :

  • در صورت خرید از سایت ممبر تلگرام به شما تخفیف های بعدی خواهند داد.
  • اگر قصد دارید تعداد فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید به شما مشاوره تلفنی داده خواهد شد.
  • قیمت ها متعادل نه خیلی بالا نه خیلی کم

معایب سایت ممبر تلگرام :

  • سرعت تکمیل سفارش نسبتا پایین
  • سرعت لود سایت پایین
  • گاهی از ساعات شبانه روز سایت برای کاربران لود نمی شود
  • نداشتن لایسنس اروپایی
  • نداشتن اس ام اس مارکتینگ

 

اگر قصد دارید تمام این مطلب را مشاده کنید لطفا به صفحه خرید فالوور اینستاگرام سایت فالوور ارزان را مشاهده کنید. 

 

  انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 367

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تهران - بازار کامپیوتر رضا - طبقه پایین - فروشگاه نانو

تمامی حقوق مادی و معنوی اين وب سايت برای مديريت آن محفوظ می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما