به سایت نرم افزاری کافه فایل خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت خرید خود انتخاب نمودید سپاس گزاریم. توجه: سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد .

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

شما در اینترنت دنبال چه محصولاتی هستید بیشتر ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 15
  • بازدید دیروز : 8
  • بازدید کل : 265940

پکیج اختصاصی کسب درآمد در خانه ( اختصاصی )


پکیج اختصاصی کسب درآمد در خانه ( اختصاصی )

برای اولین بار

یک فرصت استثنائی

درآمدی معادل یک شاغل بازاری در منزل

بدون نیاز به سرمایه اولیه

بدون ریسک و کاملا قانونی

پکیج ارجینال رویایی کسب درامد از اینترنت

+1400 دانلود در مهر ماه
2000 نفر اول  به اعزای هر 3 خرید یک اشانتیون

فقط تا آخر مهر ماه 96 با تخفیف 40 درصدی این محصول میتوانید خرید کنید
هر 3 خرید از سایت ما 1 محصول به صورت رایگان به شما اشانتیون داده میشود

قابل توجه کلیه افراد جویای کار

خانم های خانه دار, دانشجویان , دانش اموزان , افراد شاغل و افراد بیکار

یک فرصت شغلی بی نظیربرای انها یی که میخواهند:

رئیس خودشان باشند.

زمان کار کردن را خودشان انتخاب کنند.

با کمترین زمان بیشترین بهره راببرند.

میزان درامدشان را خودشان مشخص کنند.

در منزل و کنار عزیزانشان کار کنند و…..

بدون سرمایه اولیه بدون ریسک و بدون تخصص

تنها با اشنایی معمولی با کامپیوتر و اینترنت

تنها کافی است که روزانه ۲ الی ۴ ساعت زمان بگذارید و با کمک روش های معرفی شده در این پکیج به درامد معادل یک شاغل بازاری و حتی

بیشتردست پیدا کنید.

مزایای استفاده از بسته اموزشی:

۱۰۰% قانونی و حلال

زمان کم اما درامد بالا

۱۰۰% واقعی و تست شده

اموزش و معرفی روش های کاملا ایرانی

واریز درامد به حساب بانک های ملی وصادرات

بالا بردن علم افراد و اشنایی با مفهوم صحیح تجارت الکترونیک

آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید با یک تجارت خانگی مطمئن , درآمدی بی نظیر برای خود رقم بزنید ؟؟؟

آیا تا به حال اندیشیه اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 3500000 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید ؟؟؟

این بسته فقط به آموزش روشهای واقعی , مطمئن , قانونی و شرعی کسب درآمد از اینترنت می پردازد و هیچگونه آموزشی در مورد شرکتهای هرمی , روشهای غیر قانونی و یا روشها و سایتهای خارجی ارائه نمی دهد.

آیا میدونستین که دیجی کالا روزانه بیشتر از یک میلیارد تومان فروش داره ؟!

آیا میدونستین کافه بازار سال گذشته فقط 14 میلیارد تومان سود داشته ؟؟!!

این ها فقط از فرصتی که براشون پیش اومده استفاده کردن و زود تصمیم گرفتند و سریع عمل کردن

شما چی کار کردید ؟ فقط که نمیشه نشست و درآمد زایی یک سری از افراد را نگاه کرد !

بهتره بدونید که همین سایت های بزرگ هم از روش ها و ایده های ارائه شده که در این پکیج نیز انواع مختلف آن ها ارائه شده است استفاده کرده اند !

دیگه کافیه تماشا کردن درآمد زایی یک سری از افراد بهتره که خودتون هم دست به کار شید

شما لیاقت بهترین درامد ها رو دارید و توانایی انجام اون رو هم دارید فقط روزی با حداکثر شیش ساعت کار کردن به درآمد های میلیونی در ماه برسید

ما آسان ترین روش های پول دار شدن را برای شما در این پکیج آموزشی مطرح کرده

پس بهتره تا آخر این مطلب با ما باشید و بخونید

شما امروز فقط سه گام با کسب درآمد فاصله دارید :

۱: تصمیم قاطع برای شروع کار

۲: تهیه این بسته کسب درامد

۳: اجرای دستورالعملهای داخل این بسته تا زمان دست یابی به درآمد.

هیچ چیز بهتر از این نیست که در منزل و با استفاده از امکانات اندک و جزئی , ماهیانه درآمدهای خوب , مناسب , قانونی و شرعی از اینترنت به دست آورید.

مزایای این بسته :

۱: کاملا ۱۰۰% و واقعی

۲: کسب درآمد ماهیانه و دائمی و تست شده

۳: واریز درآمد شما به حساب بانکی شما در ایران (سیبا – سپهر)

۴: بدون نیاز به ای گولد و بانکهای اینترنتی مثل آلرت پای ، پی پال و غیرووو

۵: قابل استفاده برای همگان حتی کسانیکه با اینترنت آشنایی زیادی ندارند.

۶:بدون نیاز به کارکردن با سایتهای کسب درآمد خارجی – پی تی سی – وبمستر و حتی شرکت های خارجی

سخن مدیر :

ما واقعا تلاش داشته ایم تا چند روش موثر و واقعی را برای شما بازگو نموده و به شما آموزش دهیم تا واقعا درآمدزا و قابل اجرا باشد .

شاید روشهای دیگری هم برای کسب درآمد اینترنتی وجود داشته باشد (مثلا مثل سایتهایی که ادعا می کنند می توانید با چند کلیک

ساده پولدار شوید و یا شرکتهای هرمی و کلاهبردار !!!) . اما هدف ما از طراحی این بسته ارائه روشهای بی فایده و دروغ نبوده بلکه

مهمترین هدف ما در طراحی اموزش , ارائه روشهایی بوده که اغلب افراد بتوانند از آن استفاده کنند و روش یا روشهایی را در اختیار داشته

باشند که اصولی و مطمئن بوده و راهگشای شما در امر تجارت الکترونیک باشد اما نباید این انتظار را داشت که هر کس که از این پکیج

استفاده می کند بدون هیچگونه زحمت و تلاشی به درآمد و ثروت اینترنتی دست یابد بلکه شما باید پس از تهیه این بسته به انجام

دستورالعملهای ان همت گمارده و برای کسب درآمد از اینترنت تلاش نمایید . در اینصورت مطمئن باشید که کسب درآمد اینترنتی بسیار

ساده و نزدیک است و شما قادر خواهید بود یک تجارت خانگی خوب و مطمئن را در منزل خویش و بدون نیاز به هیچگونه هزینه گزاف پایه

ریزی نمایید . تجارتی که تا پایان عمر برای شما ادامه دار و ماندگار بوده و همانند یک شغل خوب و واقعی برای شما درآمدزا خواهد بود .

بنابراین اگر تصمیم شما برای کسب درآمد از اینترنت قطعی است به شما تبریک می گوییم و بدانید که این تازه ابتدای شاهراه موفقیت

شماست در حال حاضر صدها نفر در حال استفاده از بسته هستند . شما نیز می توانید به گروه ما بپیوندید و کسب درآمد از اینترنت را تجربه نمایید . در پایان نیز لازم به ذکر است که میزان درآمدی که می توان با استفاده از این بسته به دست آورد برای هر کس ممکن است متفاوت باشد . از ۱۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان !!! . در واقع بستگی به تلاش شما و استفاده از روشهای داخل این بسته دارد . اما چیزی که مسلم است این است که شما نیز با استفاده از این بسته آموزشی , موفق به کسب درآمد از اینترنت خواهید شد.

بنابراین : پیش به سوی موفقیت……………..

****** سوالات متداول این قسمت را حتما مطالعه کنید*****

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد ؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد ؟ و آیا این پکیج مانند باقی پکیج های کسب درامد ، بیهوده نیست؟

جواب : همانطور که قبلا توضیح داده شد ، مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق اینترنتی شرح داده شده است بر مبنای اصولی و واقعی بنا شده است نه بر مبنای فعالیتهای بی اساسی مانند PTC و PTR و یا زیرمجموعه گیری … . در این پکیج موثرترین و اصولی ترین روش های کسب درآمد و کسب و کار اینترنتی بیان شده و آموزش داده شده است . بنابراین با قاطعیت اعلام میداریم که این پکیج به تمامی نیازهای شما در زمینه کسب درآمد از اینترنت و ایجاد یک درآمد مطمئن و ثابت از آن پاسخ خواهد داد.

سوال دوم : مقدار درآمدی که از این پکیج به دست می آید چقدر است؟ ماهیانه چقدر؟

جواب : درآمد این پکیج از همان روزهای اول برای شما حاصل خواهد شد و میزان درآمد تقریبا بین ۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان در ماه است که پس از چند ماه کار به این شیوه ، درآمد شما به بیش از ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان نیز افزایش خواهد یافت آنهم فقط با روزانه ۲ تا ۴ ساعت کار . البته اگر با این روش به خوبی کار کنید حتی می توانید درآمد خود را تا ماهیانه یک میلیون تومان نیز افزایش دهید.

سوال سوم : آیا می توان از این پکیج به صورت مستقل درآمد کسب کرد یا اینکه باید همیشه وابسته به شما یا سایتهای دیگر باشیم؟

جواب : خیر … شما از همان روزهای اول که به صورت گام به گام دستورالعملهای این پکیج را اجرا می کنید به صورت یک فرد مستقل عمل می کنید و هیچگاه وابسته به ما و یا شرکتهای دیگری نخواهید بود . درآمد شما در این کار وابسته به هیچ گروه ، وبسایت و یا شرکتی نخواهد بود. هرچقدر بیشتر کار کنید ، درآمد بیشتری به دست خواهید آورد.

سوال چهارم :آیا من مجبورم برای کسب درآمد ، برای همیشه با این پکیج کار کنم؟ اگر یک روز کار نکنم ، در آن روز درامدی نخواهم داشت؟

جواب : خیر … شما پس از چند ماه استفاده از این پکیج ، دیگر نیازی به استفاده از دستورالعملهای موجود در این پکیج نخواهید داشت چون باز هم درآمد خود را به دست خواهید آورد . زیرا شما در این کار جا افتاده اید و درآمد ثابتی از اینترنت به دست خواهید آورد . بنابراین لازم نیست که شما تا ابد از این پکیج استفاده کنید بلکه حتی اگر چندین روز یا حتی چند ماه هم به اینترنت سر نزنید باز هم درآمدی از شما کسر نخواهد شد . این یعنی تجارت الکترونیک !!!

سوال پنجم :آیا این پکیج دارای آموزش فارسی می باشد یا خیر؟ چون من به زبان انگلیسی وارد نیستم.

جواب : بله .. این پکیج دارای آموزش فارسی و گام به گام می باشد. شما از همان روز اول به صورت گام به گام دستورالعملهای موجود در آن را برای کسب درآمد اجرا خواهید کرد .

سوال ششم : آیا امکان کار با این پکیج در منزل هم وجود دارد ؟ یا اینکه باید امکانات خاصی داشته باشم؟

جواب : برای استفاده از شیوه های کسب درآمدی که در این پکیج آموزش داده شده است شما به هیچ عنوان به امکانات خاص یا سرمایه اولیه نیاز ندارید بلکه فقط به یک کامپیوتر نیاز دارید و یک خط اینترنت که حداقل بتوانید روزانه ۲ الی ۴ ساعت بوسیله آن با اینترنت متصل شوید (لازم نیست که حتما از اینترنت پر سرعت استفاده کنید).

سوال هفتم :آیا برای کسب درآمد با این پکیج ، من باید حتما یک حرفه ای در اینترنت باشم؟

جواب : خیر … این پکیج برای افراد مبتدی طراحی شده است و شما توسط آن می توانید از یک مبتدی به یک حرفه ای تبدیل شوید و مانند حرفه ایها از اینترنت درآمد کسب کنید .
افراد حرفه ای نیز می توانند از این پکیج نهایت استفاده را برده و خیلی سریع به درآمد برسند . مهم نیست که در اینترنت تازه وارد هستید یا یک حرفه ای اینترنتی که به تمامی فنون و ریزه کاریهای اینترنت وارد هستید ، بلکه مهم این است که مانند یک مبتدی از دستورالعملهای گام به گام آن استفاده نمایید . در این صورت درآمد شما حتمی خواهد بود.

سوال هشتم :من قبلا چند دفعه پکیج کسب درآمد از اینترنت خریداری کرده ام . می ترسم که این محصول نیز مانند آنها بی فایده باشد.

جواب : این ترس یک چیز منطقی است زیرا متاسفانه همه ماها نخستین بار که به مقوله کسب درآمد از اینترنت روی آوردیم با تبلیغاتی در اینترنت مواجه شدیم که به ما وعده کسب درآمدهای زیاد را داده بودند اما پس از خرید محصولشان متوجه شدیم از آن برنامه نمی توان درآمدی کسب کرد . به همین دلیل اکنون با دقت بیشتری مقوله کسب درآمد از اینترنت را بررسی می کنیم . اما امروز با تهیه این پکیج برای نخستین بار طعم کسب درآمد واقعی از اینترنت را خواهید چشید و قادر خواهید بود به صورت اصولی و قانونی از اینترنت درآمد کسب کنید بدون اینکه نیاز به جذب زیرمجموعه داشته باشید.

سوال نهم :درآمدی که من از این پکیج به دست می آورم چگونه به دست من خواهد رسید؟ آیا درآمد من به تومان است یا دلار؟

جواب : درآمد شما بدون هیچگونه واسطه ای ، مستقیما به حساب بانکی ملی و صادرات شما در ایران (حسابهای سیبا و سپهر) واریز خواهد شد . شما هیچ نیازی به داشتن حسابهای الکترونیک مانند ایگولد ، پی پال و یا آلرت پای نخواهید داشت زیرا درآمد شما به تومان به شما پرداخت خواهد شد نه به دلار.

سوال دهم :درآمدزایی من از کی شروع خواهد شد؟ آیا از همان ماه اول هم درآمدی به دست خواهم آورد؟

جواب : درآمد شما از همان روزهای اول شروع گردیده و با گذشت زمان افزایش خواهد یافت.

سوال یازدهم :(مهمترین سوال)آیا واقعا به این پکیج می توان اطمینان کرد؟ آیا واقعا روی آن حساب کنم؟ آیا واقعا درآمدی در کار هست؟

جواب : به دلیل پرسشهای مکرری که در این مورد هر روزه برای ما ایمیل می شود بهتر دیدیم که در این مورد توضیح کاملی بدهیم.
خوشبختانه این پکیج به گونه ای است که درآمد آن کاملا واقعی و قطعی و مسلم است . در واقع این پکیج که شما قصد خرید آنرا دارید یک شغل است . شغل یعنی کاری که امروز شروع خواهید کرد و تا پایان عمر می توان از آن درآمد کسب کرد . بنابراین مطمئن باشید که از این پکیج ، درآمدهای بسیاری خوبی به دست خواهید آورد که حتی برای دیگران غیر قابل باور خواهد بود . شما با استفاده از این پکیج قادر خواهید بود مخارج زندگی خود را تامین نموده و حتی پس انداز خوبی برای خود ایجاد نمایید .

 و در آخر سخن کادر فنی کافه فایل با شما عزیزان :میزان این درآمد نامحدود است . یعنی هر چقدر بیشتر تلاش کنید و زمان بگذارید ، درآمد بیشتری نیز به دست خواهید آورد بنابراین پیش بینی می کنیم که پس از اینکه اولین درآمد خود را به دست آوردید ، وقت بیشتری را برای این کار خواهید گذاشت.

یکبار دیگر خاطر نشان می کنیم که با این پکیج شما هرگز نیازی به کار کردن با سایتهای کسب درآمد خارجی و یا پی تی سی و یا زیرمجموعه گیری نخواهید داشت . ما اصلا در این پکیج از شما نخواهیم خواست که با چنین سایتهایی کار کنید . ضمنا شما به هیچ عنوان با خارجیها نیز کار نخواهید کرد . درآمد شما از اینترنت و از همین ایران خودمان به دست می آید و مستقیما به حساب بانکی شما در ایران واریز خواهد شد . شما هیچ نیازی به انجام کارهای غیر عرف و یا غیر شرعی نخواهید داشت و درآمد شما کاملا قانونی خواهد بود . هیچ نیازی به وی پی ان یا آنتی فیلتر نخواهید داشت.بنابراین جای هیچگونه نگرانی نیست .
توصیه می کنیم این افکار بیهوده را به کناری گذاشته و یکبار برای همیشه تصمیم خود را بگیرید و با کمی تلاش ، درآمد خوبی برای خود به ارمغان آورید. به دلیل پرسشهای مکرری که در مورد میزان درآمد این پکیج از ما پرسیده می شود در اینجا باز به این موضوع اشاره می کنیم که حداقل درآمدی که از این پکیج می توان به دست آورد ماهیانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر درآمد آن نیز بستگی به میزان فعالیت شما دارد. البته همچنان که قبلا نیز عرض گردید درآمد این شیوه نامحدود است و بسیار افرادی هستند که در همین لحظه ای که شما در حال مطالعه این صفحه هستید ، ماهیانه بیش از یک میلیون تومان درآمد از این برنامه به دست می آورند .

توجه   توجه

قیمت این پکیج آموزشی کمتر از مبلغ یه ساندویچ هستش !

بنظرتون یه ساندیچ خوردن میتونه آینده شما رو تغییر بده یا این پکیج ...

انتخاب با شماست

بخشی از نظرات خریداران محترم که از طریق ایمیل و تلگرام برای تیم پشتیبانی ارسال کرده اند:

پریا نیازخانی :

من ماهیانه درآمد 2 میلیون تا 3 میلیون از طریق بسته شما دارم و از شما واقعا تشکر میکنم.

 

مهدی آهنین :

این بسته عالیییییییییییییییییییییییییه مرسی از سایت عالیه کافه فایل

 

علی بیغم :

من دانش آموزم ولی دارم با این بسته کار می کنم و دآرمد ثابت 1 میلیون تومان در ماه رو دارم. زیاده خواه نیستم اما قانعم. تازه این درآمد واسم زیاد هم هست خخخخ

ممنون از شما و تیم خوبتون

 

رضا زاهدی :

من فقط یک ساعت از وقتمو سرف کار با این بسته می کنم ولی

درامدی ماهیانه 2 و نیم میلون دارم با تشکر

 

راضیه قربانی :

این پکیج نمرش 20 هست من سرپرست خانوارم و واقعا بهم کمک کرده. خیلی ممنونم از شما

 

علی پورقاضی:

من2تا آموزش کسب درامد ازسایت های دیگر با قیمت های بالای 100هزارتومان خریدم ولی هیچ

درامدی کسب نکردم ولی پس از اینکه دوستم این بسته رو به

من معرفی کرد و اومدم و صداقت شما رو دیدم، بلافاصله بسته رو خریدم و الان باورم نمیشه که درامد دارم.

من اولش نمیخواستم پکیج رو بگیرم اما با خودم گفتم بزار آخرین پکیج رو هم بگیرم

اگه جواب نداد دیگه اصلا دنبالش نمیرم. با خودم گفتم تا سه نشه بازی نشه و گرفتمش.

اما واقعا بسته فوق العادس. هرکی داره معطل میکنه بدونه واقعا ضرر کرده.ممنووووووووووووووون

 

شیما احمدی :

بنده از شما و تیم پشتیبانی شما تشکر می کنم این بسته عالیه

من درامدی ماهیانه 4میلیون از طریق این بسته دارم با اینکه

درامد از اینترنت شغل دوم بنده هست

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:

 

 


مبلغ واقعی 61,000 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 36,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تهران - بازار کامپیوتر رضا - طبقه پایین - فروشگاه نانو

تمامی حقوق مادی و معنوی اين وب سايت برای مديريت آن محفوظ می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما