به سایت نرم افزاری کافه فایل خوش آمدید. از اینکه سایت ما را جهت خرید خود انتخاب نمودید سپاس گزاریم. توجه: سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد .

محل لوگو

آمار سایت

نظرسنجی سایت

شما در اینترنت دنبال چه محصولاتی هستید بیشتر ؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 85
  • بازدید دیروز : 152
  • بازدید کل : 266339

برنامه افزایش بازدید (view) کانال


برنامه افزایش بازدید (view) کانال

جدید ترین روش افزایش بازدید پست های کانال (به صورت خودکار)

با سلام خدمت همراهان عزیز سایت کافه فایل ، در این بسته نرم افزاری که امروز برای شما تدارک دیدیم برنامه افزایش بازدید تلگرام است که درخواست های بسیار زیادی برای قرار دادن آن در سایت داشتیم .

در این پکیج نرم افزاری که تا کانون در سایت های دیگر قرار داده بودند همکاران عزیز ما عموما بسیار ضعیف و ناکارآمد بودند و یا نتیجه که عزیزانی که بسته ها را خریداری کرده اند را برای عزیز فراهم نمیکرد ، اما امروز گروه فنی کافه فایل برای شما یک برنامه جدید و با روشی انحصراری را فراهم کرده است که با توسط این برنامه شما قادر به دریافت بی نهایت بازدید برای پست های کانال تلگرامیتان خواهید بود در ادامه اضافه کنیم که این روش کاملا اختصاصی سایت فروشگاهی کافه فایل می باشد .

با استفاده از این برنامه شما میتوانید حتی به کسب درآمد از فروختن بازدید به دیگر کانال ها بپردازید و روزانه حدودا تا 100 هزار تومان کسب درامد کنید

افزایش بازدید پست ها به صورت آنی شروع شده و تا چند ساعت آینده بسته به میزان درخواست شما به پایان خواهد رسید .

 

 

افزایش بازدید،افزایش بازدید پست ،افزایش سین تلگرام ،دانلود ،دانلود رایگان ،دانلود رایگان افزایش بازدید تلگرام ،دانلود رایگان پکیج ، دانلود رایگان پکیج افزایش بازدید ،دانلود رایگان ربات ،دانلود رایگان ربات افزایش بازدید ،دانلود رایگان رباتگ، دانلود رایگان روش افزایش بازدید ،دانلود رایگان نرم افزار ،دانلود رایگان نرم افزار افزایش بازدید سایت ، دانلود رایگان نرم افزار افزایش ویوو ،دانلود رایگان پکیج پولی ،ربات افزایش ویوو، روش افزایش بازدید،دانلود رایگانن پکیج پولی ، سین،ویو،ویو پست ، ویو تلگرام ،روش رایگان افزایش سین تلگرام

 


 

 

 

 

 

 


مبلغ واقعی 50,769 تومان    35% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 33,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2410

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تهران - بازار کامپیوتر رضا - طبقه پایین - فروشگاه نانو

تمامی حقوق مادی و معنوی اين وب سايت برای مديريت آن محفوظ می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما